poniedziałek, 23 grudnia 2013

279. Aktualizacja włosowa vol. 3 - grudzień 2013

Ostatnio moje włosy pokazywałam w sierpniu... To bardzo daaawno. Dlatego też, kiedy w piątek wybrałam się w końcu do fryzjera, postanowiłam pokazać swoje włosy :) Niektóre z Was też na ostatnich zdjęciach ze spotkania blogerek były zdziwione z długości moich włosów :) Cóż, od sierpnia trochę urosły ;)

Tak wyglądałam w lipcu i sierpniu:


A teraz wyglądam tak:
Stan na 20.12.2013r. - u góry przed ścięciem, na dole po ;) To było tylko podcięcie końcówek i odświeżenie grzywki, która przesłoniła mi widok na świat ;)

Włosy naprawdę dużo urosły, choć będąc skrupulatnym nie są to jakieś wielkie długości :( Jednak wydaje mi się, że wyglądam już dużo lepiej, a przeglądając dziś stare zdjęcia z poprzednich aktualizacji to wyglądałam jak grzyb :D

Włosy ostatnio solidnie mi ściemniały. Jeśli chodzi o pielęgnację to stawiam głównie na nawilżanie, ale nie zawsze to wychodzi. Ciągle nie używam maseczki :( Próbuję je olejować oliwką do ciała, ale nie wiem czy to im na zdrowie wychodzi ;/

Cieszę się, że włosy tyle urosły, może na wiosnę uda mi się już robić jakieś wymyślne fryzurki :DD Trzymajcie za mnie kciuki ;))

Jeszcze dosłownie przed momentem listonosz przyniósł mi paczkę kosmetyków od Marion. Cudowny prezent na święta :) A już powątpiewałam czy to w ogóle dojdzie ;)
Mikrodermabrazja zawsze mnie ciekawiła ;) Olejek do włosów... Miałam nawet pytać Was o jakiś dobry w tym poście, teraz już nie muszę ;) Spray do włosów - używam lakierów, więc chętnie wypróbuję ;) Płyn do demakijażu to u mnie zawsze priorytetowa sprawa ;) A peeling do stóp też się przyda, nawet zimą lubię zadbać o swoje stopy :))
Pięknie dziękuję za pakę ;)) A Was zapraszam na stronę Marion: http://www.marionkosmetyki.pl/
oraz na Facebook'a: https://www.facebook.com/marion.kosmetyki?fref=ts

Pozdrawiam świątecznie ;))

23 komentarze:

  1. Niesamowita różnica! Twoje włosy z każdym miesiącem wyglądają lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie sporo Ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście sporo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety żadnego serum Ci nie poradzę bo nie używam włosy faktycznie Ci urosły i mi się wydaje że tak Ci lepej - ja mojego Piotra ścignę w tygodniu żeby mi kłaczory podciął bo nadal nie wiem czy coś konkretnego na głowie chcę zrobić :) A i do lekarza nie poszłam bo chciałam w sumie skierowanie na TSH ale doszłam do wniosku że prywatnie najwyżej zrobię bo kosztuje ok 20zł - no bo jak wstałam to tak niemiłosiernie padał deszcz że obróciłam się na drugi bok i tyle było z wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow, faktycznie Ci urosły :) ja narazie to się męczę z odrostami włosów, które wyrosły w miejscu tych co wypadły po ciąży :/ są nie do ujarzmienia i wyglądają trochę jak krzaczki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne, zdrowe, błyszczące włosy. :) Widać różnicę w długości, jest imponująca. :) Wyglądasz prześlicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szczerze to dużo urosły no i są ładne,zadbane,trzymam kciuki żeby rosły dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O fajna paczka, ja się zastanawiałam w jaki m sklepie można dostać kosmetyki Marion i jakoś kompletnie nie przyszło mi do głowy, żeby poszukać ich sklepu internetowego :)) A co do paczek to ja liczyłam na to, że moje 2 przyjdą jeszcze przed świętami, ale niestety chyba się nie doczekam :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że włosy bardzo odżyły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie zdrowe włosy! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne włoski!:)
    Ps.też dostałam chwilę temu paczuszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci ta fryzurka :))
    A mi dziś przyniósł listonosz od FEMI przesyłkę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Do wakacji będziesz miała włosy do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci rosną włosy ;)) U mnie chyba aż tak szybko nie rosną, także zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze ale Ci ładnie włoski podrosły :) Na prawdę widać bardzo dużą różnicę. I fryzurkę też masz teraz fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać znaczną różnicę - i w długości, i w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie urosły:) Ja też nakładam olejek do ciała - jestem zbyt niesystematyczna, żeby był na razie jakiś efekt:P Jeśli boisz się, że im tym zaszkodzisz, to przeanalizuj skład - te z Babydream mają fajne - głównie oleje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paka, a fryzura to mi się każda podoba :) ja ostatnio nie zapuszczam tylko co chwilę ścinam bo tak mi wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że włosy Ci urosły ja swoje nakładam oleje i widzę, że zaczęły szybciej rosnąć. Przesyłka zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie się podobałaś bardziej w tych krociutkich :)
    tak zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...