poniedziałek, 16 grudnia 2013

273. Bingo Spa - płyn do kąpieli gorzka czekolada z pomarańczą (grotabryza.pl)

Na Mikołajkowym spotkaniu blogerek w Krakowie otrzymałam od Groty Bryza przepięknie pachnący płyn do kąpieli. Dziś Wam o nim napiszę parę słów :)


Skład:

Cena: obecnie jest promocja i można go kupić za 9,90 :)
Dostępność: www.bingosklep.com/chocolat-orange-pour-bain-gorzka-czekolada-pomarancza-kapieli-bingospa-p-160.html
Myślę, że znajdziecie je w Auchan ;)


MOJA OPINIA
Zapach:
Wąchając prosto z butelki - delicje pomarańczowe ;) Ale w kąpieli zapach traci na mocy, choć ciągle go czuć :)



Konsystencja:
Gęsty żel w kolorze brudnego różu :P Żeby wydostać go z butelki, trzeba ją nieco nacisnąć i robi takie 'blup' i wpada do wanny ;D Ale wygodne to jest, nie żeby mi źle było ;)

Opakowanie:
Plastikowa, smukła i wysoka buteleczka. Niestety zakrętka jest tragiczna, ciężko odkręcić nawet jak się ma suche ręce. A etykietka jest papierowa - jej dni są policzone ;) Ale wiem, że nowe kosmetyki mają już plastikowe etykietki i zamykania na klik ;)
 
Działanie:
Tworzy duuużo piany, jak dla mnie to chyba najwięcej z pośród moich kosmetyków kąpielowych :) Zapach tak jak już mówiłam, traci nieco na sile, ale nadal wyczuwalny :) Jakichś aspektów pielęgnacyjnych nie odczułam... :) Jest wydajny, głównie przez gęstą konsystencję :)

OCENA
Przyzwoity płyn do kąpieli o przepięknym zapachu i przystępnej cenie ;) 4+/5

Fakt, iż produkt otrzymałam za darmo, nie wpłynął na moją opinię.

31 komentarzy:

  1. Jak wydajny i robi dużo piany to może skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam, że zapach by mnie najbardziej przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te buteleczki BingoSpa :) ale nie lubię zapachu czekolady w kosmetykach, więc pewnie wybrałabym inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to on nieziemsko śmierdzi, nie mogę się zebrać do użycia go :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor, tylko moim zdaniem powinien byc bardziej adekwatny do zapachu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o zapach to mam podobne odczucia, bo również trafiła mi się ta wersja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Delicje pomarańczowe to mój ulubiony zapach w kosmetykach myjących :) Fajnie, że ten się tak dobrze pieni!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zapach czekolady w produktach, moim ulubieńcem jest płyn z Original Source o zapachu czekolada-mięta:) następnym razem wypróbuję ten:)

    OdpowiedzUsuń
  9. apetycznie wygląda ale płynów do kąpieli nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kąpieli z dużą ilością piany, więc na pewno i u mnie by się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi pięknie i bardzo smacznie pachnieć :)
    Kosmetyków BingoSpa jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość kosmetyków do kąpieli, w wodzie niestety znacznie traci na intensywności, plusem jest że w ogóle jeszcze coś czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam żel pod prysznic z tej serii i bardzo go lubię- głównie właśnie za piękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł np. na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahaha: blup! :D Butelka wygląda na szklaną:) Dobrze, że się pieni. Mi nie musi ładnie pachnieć, ważne, że się dobrze pieni;p Mój aktualny płyn, długo i mocno pachnie, ale pieni się tak sobie. Może kupię ten i ten i wymieszam?:D Gorzka czekolada z pomarańczą z ziołami - mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie mam wanny, więc wszelakie płyny do kąpieli u mnie odpadaja :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zel pod prysznic o takim zapachu i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sobie wyobraziłam jak on pachnie... Ach! :)

    A co do nakrętki - jest koszmarna. Miałam kiedyś serum do włosów też z tego typu nakrętką - chciałam ją wyrzucić już po pierwszym dniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. wyobrażam sobie ten zapach... <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie zaciekawiłaś zapachem - jak kiedyś zdecyduję się pojechać do Auchan'a to się z nim rozejrzę - póki co zrobiłam sobie totalnego bana na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapach zdecydowanie w moim guście, zimą lubię takie kulinarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki duet zapachowy musi być rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O nie nie lubię tych opakowań, ale same kosmetyki Bingo Spa są świetne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo...powiadasz dużo piany? Dawno nie miałam dobrego płynu do kąpieli, który by zrobił duuużo piany. Przeważnie mam takie, które zmiękczają wodę i pianka jakaś tam jest:) Ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. no fajny, fajny, chcę go hehe, już go widzę u siebie na półce :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...