czwartek, 12 grudnia 2013

269. Mikołajkowe spotkanie blogerek w Krakowie 07.12.2013r. - relacja :)

Jak dobrze wiecie 7 grudnia odbyło się mikołajkowe spotkanie blogerek w Krakowie. A spotkałyśmy się o godzinie 14 w restauracji Tutto bene na Kazimierzu ;) 
Dotarłam na miejsce przed 14 i po wejściu większość dziewczyn już była. Przywitałam się z wszystkimi, nieświadoma, że Pani Martyna, z którą witałam się jako pierwszą nie jest blogerką, a przedstawicielką firmy :) Jakie było moje zdziwienie, gdy Pani Martyna zaczęła opowiadać o kosmetykach marki Softer ;D Pani Martyna jest naprawdę przemiłą osobą :) I nie mówię tego, żeby się podlizać, naprawdę bardziej sympatycznej, energicznej i uśmiechniętej osoby chyba nie znam :)
 

Gosia, Kasia, Pani Martyna z firmy Trendy Shop, Iwonka i Donna :)
Jak widać powyżej Pani Martyna puściła nam do pomacania lakiery, potem pudry, róże,
błyszczyki i pomadki ;) Każda z nas mogła sobie potem wy
brać to co nam szczególnie wpadło w oko ;) Ja wybrałam pomadkę w kolorze 001 (widziałam ją już u Marzeny Próchniak) i morski lakier ;) 
Mango, Karolina i Sylwia :))
 Tutaj dziewczyny robią zdjęcia lakierom ;)
Natalia, Magda, Mango, Ja i organizatorka Gosia :)
kawałek Karoliny, Sylwia, Natalia i Magda, a po prawej kawałek Magdy i ja ;)
 Potem, gdy Pani Martyna nas opuściła zaczęły się pogaduszki (choć zanim się rozkręciłyśmy to trochę minęło ;)) i wymianki :) Efekty widziałyście w poście z giftami :) Potem Gosia rozdała nam upominki, które nas mocno zdziwiły, a przynajmniej mnie ;) Nie mówię tu już o sprayu do usuwania woskowiny, a o ilości upominków, bo miało ich nie być prawie wcale ;)


Magda, Dominika, Kasia, Donna, Ja z tyłu :P Karolina, Sylwia i Natalia :)
  Zdjęcie grupowe oczywiście musiało być :)

Nasza organizatorka - Gosia :*
 
Udział wzięły:

Gosia http://gosiamysz.blogspot.com/ organizatorka
i Ja ;))


Dziękuję bardzo Gosi, że podjęła się i zorganizowała to spotkanie :) Naprawdę miło było Was poznać :)

21 komentarzy:

  1. Spotkanie widać udane, i jakąś flaszkę tam widzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie pytam dlaczego spotkania zawsze są robione jak ja mam zjazd n a uczelni ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Po uśmiechniętych minach widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Wam zazdroszczę takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkania blogerek są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. było bardzo miło :) takie kameralne spotkania w małym gronie są świetną sprawą

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę spotkań w takim blogerskim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ żeś się na tym grupowym zdjęciu schowała za dziewczynami :) Aj kurcze ja myślałam ze masz o wiele krótsze włosy - super ze spotkanie udane a i wina musującego czy co to jest nie mogło zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taaaaaaak zazdroszczę spotkań blogerek!:) i uwielbiam oglądać relacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ani razu nie udało mi się jej dorwać w bibliotece jeszcze! A koleżanki nieczytające niestety:P Ale coś przeczuwam, że moje uwielbienie tą serią nie umknęło Gwiazdorkowi i może znajdę całą trylogię pod choinką:) Albo chociaż mi skądś skombinuje.. Swoją drogą to podejrzane, że ja idę do biblioteki i nigdy nie ma tego, co akurat chce a on idzie i jest!

      Usuń
  11. ale macie fajnie!piękne z Was kobietki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju mam nadzieje ,że i mnie się kiedyś uda być na takim spotkaniu :) Widać,że wypad udany ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. widać że spotkanie udane, a Gosia podołała zadaniu organizatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spotkanie widać, że udane. I tak ja pisałaś trzeba próbować się dostać na jakieś spotkanie i prędzej czy później musi się udać. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że spotkanie się udało :-) No i jakie masz już długie włoski! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana u mnie na blogu! Zapraszam Cię do TAGU "Kocham zimę..." :) Mam nadzieję, że chętnie przyłączysz się do zabawy. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że spotkanie niezmiernie udane ;)) Poznałam Cię już na zdjęciach z relacji u innych blogerek ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. A już się cieszyłam, że pomimo tego, że jestem na zdjęciach, to przynajmniej nikt mnie nie podpisał :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że spotkanie było udane i też gościła u Was przemiła Pani Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, że spotkanie udane, widać , że było wypaśnie :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...