poniedziałek, 30 grudnia 2013

286. Farmona Sweet Secret krem do rąk wanilia i indyjskie daktyle



Już chwilę temu otrzymałam przesyłkę od Farmony z cudownie pachnącym zestawem. Dwa pierniczkowe cudeńka już widziałyście, dziś czas niestety na czarną owcę tego zestawu :(



Opis producenta:

Skład:

Cena: 6,50zł
Dostępność: sklep.farmona.pl/sweet-secret/831-sweet-secret-waniliowy-krem-do-rak-i-paznokci-5900117098875.html

MOJA OPINIA
Zapach:
Szczerze mówiąc - kiepski. Oczekiwałam zapachu wanilii i charakterystycznej słodyczy daktyli, a tymczasem krem w sumie śmierdzi... Dobrze, że to słaby zapach... Czuć głównie daktyle i jest to dziwny zapach.... :P
 


Konsystencja:
Kremik jest dość gęsty, ale ładnie się wyciska z opakowania i dobrze rozprowadza.
Opakowanie:
Jak to krem - miękka, plastikowa tubka z zamknięciem na klik.

Działanie:
Krem dość dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, ale niestety ma bardzo słabe działanie. Ja ogólnie mam mało wymagające dłonie, ale teraz, zimą potrzebuję nieco większego nawilżenia i niestety krem nie wyrabia :( Nada się dla tych osób, które nie potrzebują dużego nawilżenia :) Na plus wydajność - wystarczy niewiele kremu, żeby wysmarować dłonie.
 
OCENA
Niestety krem ma dla mnie niezbyt przyjemny zapach i dość słabe działanie :( 2/5


Miałyście go? Co o nim sądzicie? Głównie o zapachu? :P

Fakt, iż produkt dostałam za darmo, nie wpłynął na moją opinię.

24 komentarze:

  1. a tubka wygląda tak super.. no szkoda, że nie fajny..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go też i puki co lezy w moich zapasach. Ciekawa jestem w sumie jk u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na początku zaczełam się zachwycać że zapach będzie uderzajacy bo taka ciekawa mieszanka waniii i daktyli, ale skoro piszesz, ze to nie zapach tylko smród to mną trochę wstrząsnęło.. Szkoda, bo faktycznie poprzednie kremiki naprawdę są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja potrzebuję mega nawilżenia..

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja potrzebuję mega nawilżenia..

    OdpowiedzUsuń
  6. tak samo uważam, że to czarna owca tego zestawu ^^ też spodziewałam się cudnego zapachu, a tymczasem... (przynajmniej mój) krem nie ma prawie żadnego zapachu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też raczej by się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że taki byle jaki zapach i działanie, nie kupię. :/ Szkoda, bo opakowanie ładne, ale tym pewnie nadrabiają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omfg tylko nie to ;( Kurcze ja go dostałam też w tym zestawie jako prezent pod choinkę,jeszcze go nie używałam,ale już się załamałam po Twojej recenzji T.T

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh niestety uważam, że całą serię sweet secret cechują piękne zapachy i przzeciętne dzialanie... Ale i tak ją uwielbiam! Te zapachy są warte trochę mniejszego nawilżenia itp...
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimą mam dłonie jak sucharki, więc dla mnie też się nie nada :P Zapach też pewnie dziwny, szkoda, że nie ma rewelacji ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro zapach niezbyt to nawet nie będę mu się bliżej przyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię jak moje dłonie ładnie pachną po kremie, a czytając Twoją opinię nie przypadł by mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie opakowanie wygrywa, bardzo się postarali! szkoda, że zapach taki niefajny, bo skoro wanilia to bym oczekiwała wanilii :( czuję się zawiedziona, od razu. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się nie spisał. Szkoda... Ja nigdy go nie miałam i widzę, że raczej u mnie nie zagości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam ale ciekawe choć jak mówisz że dla Ciebie teraz za słaby to myślę że dla mnie też teraz nie byłby za dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A myślałam, ze będzie lepszy, no ale nie ocenia się czegoś po okładce;)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że średnio pachnie i średnio również działa :/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię takich slodkich zapachów :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go nigdy w sumie nie skusiłabym się, bo wkręcałabym sobie, że na pewno mocno pachnie wanilią, której nie lubię, a widzę, że mogłoby być gorzej po Twoim opisie;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że się nie sprawdził. A już myślałam, że kosmetyki Farmony wszystkie są świetnie i pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiepściuchno. Liczyłam na lepszy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...