sobota, 28 grudnia 2013

284. La Roche-Posay Kerium szampon ekstremalnie delikatny

Na mikołajkowym spotkaniu blogerek w Krakowie, każda z nas otrzymała pakunek od apteki HiperPharm - ja początkowo dostałam krem do twarzy, ale jedna z dziewczyn miała ten szampon i zdecydowałyśmy się zamienić :) Generalnie może niektóre z Was coś tam pamiętają, że już chwile temu szampony Nivea narobiły mi na skalpie sporego zamieszania, z którym długo nie mogłam się uporać, dlatego też bez wahania zamieniłam się na ten łagodzący szampon :) Niby mój skalp już się uspokoił, ale warto mieć taki szampon w pobliżu. Ostatnio też trochę jakby się podrażnił, ale nie było to uporczywe i w sumie nie wiem od czego :)


Opis producenta:

Skład:

Cena: 35zł/200ml
Dostępność: z pewnością w aptece Hiperpharm, sklepach z dermokosmetykami

MOJA OPINIA
Zapach:
Dziwny. Mało naturalny, ale przyjemny. Nie czuć go na włosach zbyt mocno :)


 


Konsystencja:
Przezroczysty żel, mocno się pieni.
Opakowanie: 
Plastikowa, smukła butelka, niezbyt miękka, otwieranie na klik. Szampon łatwo wydostaje się na zewnątrz, ale też nie brudzi wszystkiego dookoła :) 


Działanie:
Dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. Jak dla mnie to włosy są oczyszczone, ale zarazem gładkie jak po użyciu odżywki. Trochę długo się go spłukuje ("trzyma się" włosów). Wydaje mi się, że jest wydajny. W czasie używania tego szamponu zdarzyło mi się, że głowa mnie zaswędziała, mimo, że już dawno nie borykałam się z tym problemem. Możliwe, że ma to związek z częstymi zmianami szamponów do włosów w ostatnim czasie, bądź z szamponem Pilomax, który bardzo mocno oczyszcza włosy. Jednak możliwe, że to przypadek - przecież szampon do wrażliwej skóry głowy, nie może jej podrażniać :) I z pewnością jej nie podrażnia.


OCENA
Myślę, że jeśli ktoś ma problemy z wrażliwym skalpem, to warto mieć w domu taki porządny szampon w pogotowiu :) 4/5

Fakt, iż produkt otrzymałam za darmo, nie wpłynął na moją ocenę.

25 komentarzy:

  1. Z La Roche-Posay jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam, ale też nie potrzebuję, bo do tej pory nie miałam problemów z podrażnieniem skóry głowy :) ale zawsze warto wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może się skusze na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam nigdy nic tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś idealne dla mojego skalpu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosztuje sporo, jak na szampon, ale chyba jednak warto zaryzykować mając wrażliwą skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to nie wiedziałam,że z tej firmy mają szampony ;D Niestety ja go raczej nie kupie jak dla mnie skład nie jest ok (keratynowe prostowanie i taki typ włosów xD ) ale ciesze się ogromnie,że u Ciebie w miarę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet o nim nie słyszałam do tej pory - a ciekawy - a ja sylwestra organizuję u siebie i póki co sami faceci będą bo się w tym roku porozchodzili i nakłaniam dwie koleżanki żeby się skusiły i przyszły ale kto to wie czy przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że zaciekawiłaś mnie tym szampon, wygląda fajnie i tak hm...profesjonalnie. I lubię delikatne produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się jego wygląd, chętnie bym go widziała na półce w mojej łazience :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się w porządku,n choć jeszcze nie miałam....ja używam przemiennie 4-5 szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam kosmetyków owej firmy.

    Moja skóra głowy chyba jest przyzwyczajona do częstej zmiany szamponów ^^ Niekiedy używam 3 - 4 różnych kosmetyków tego typu w miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę o nim pamiętać, ja przez miesiąc leczyłam mój skalp, który był w okropnym stanie po wcierce Joanna Rzepa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wierna szamponowi Pantene i staram się nie zmieniać, bo ostatnio przy każdym nowym szamponie dostaję strasznego łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy go nie miałam, ale raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również bym go z chęcią wypróbowała... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe że jest do wrażliwej skóry, ale posiada SLS w składzie... ja mam tej firmy szampon mikrozłuszczający, bo mam problem z łupieżem tłustym i jestem z niego zadowolona, tyle że cena dwa razy większa:/ w ogóle bardzo chętnie produkty tej marki przepisywane są przez dermatologów, aż dziwne:)

    A w ogóle to się witam i pozdrawiam, bo wpadłam pierwszy raz i już zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda obiecująco, sądzę że u mnie by się sprawdził. Podoba mi się jego opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, bo nie mam gdzie kupić ich kosmetykow. Nie widziałam ich nigdzie tylko na blogach :(

    OdpowiedzUsuń
  21. W ogóle nie używam kosmetyków tej marki, ale warto czasem poczytać a nóż coś mi się odmieni i zechcę spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie nawet szampon do wrażliwej skóy moze ja podrażnić .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...