wtorek, 31 grudnia 2013

287. Ulubieńcy i buble 2013 roku - podsumowanie

Postanowiłam wybrać po 10 kosmetyków, odpowiednio najlepszych i najgorszych jakie wpadły w moje ręce w ostatnim roku :)

Kolejność przypadkowa


ULUBIEŃCY
Ulubieńcy to produkty, które odmieniły moje życie... A są nimi:

1. Top Coat Silcare

 2. Suchy szampon batiste

 3. Missy - zmywacz do paznokci bezacetonowy o zapachu wanilii
rzenn.blogspot.com/2013/08/165-zmywacz-do-paznokci-bez-acetonu.html

4. Vaseline clean feeling lotion
rzenn.blogspot.com/2013/09/195-vaseline-clean-feeling-lotion.html

5. Odżywka z pszenicą i kokosem Oriflame Nature Secrets
rzenn.blogspot.com/2013/08/173-odzywka-do-wosow-suchych-i.html
 
6. Softer błyszczyk do ust
rzenn.blogspot.com/2013/12/278-softer-pomadka-vs-byszczyk.html

 
7. Luksja płyn do kąpieli Lemon Pie
rzenn.blogspot.com/2013/04/68-pyn-do-kapieli-luksja-lemon-pie.html

8. Joanna masło do ciała odżywcze z wanilią
rzenn.blogspot.com/2013/07/127-maso-do-ciaa-odzywcze-z-wanilia.html

9. Grace Cole peeling do ciała
rzenn.blogspot.com/2013/06/118-peeling-grace-cole-pineapple.html

10. Soraya Świat Natury mleczko do ciała z olejem z róży
rzenn.blogspot.com/2013/05/91-testuje-z-malina-soraya-swiat-natury.html



 BUBLE
Buble, czyli te kosmetyki, które się kompletnie nie sprawdziły... A są nimi:

1. Antybakteryjny żel do mycia twarzy Bioderma Sebium

2. Szampon do włosów Dove Intense Repair

3. Kolastyna brązujący balsam do ciała

4. Oriflame Swedish SPA złuszczający peeling

 5. Eveline peeling antycellulitowy

6. Manhattan matowa pomadka

7. Maybelline Colorsensational pomadka do ust

8. Yves Rocher płyn micelarny Hydra Vegetal

9. Revlon masełko do ust

10. Isana krem do rąk o zapachu kwiatu pomarańczy


Miałam o każdym kosmetyku powiedzieć dwa zdania, ale wszystkie dobre i złe słowa znajdziecie w recenzjach, do których przeniesiecie się klikając na zdjęcia :)

Jeszcze takie małe podsumowanie mijającego roku :)
Jak wiecie, bądź nie, bloga prowadzę od 14 lutego, od tamtej pory zdołałam zgromadzić niezłe grono czytelników i niemal 50tys. wyświetleń, za co jestem niezmiernie wdzięczna każdemu z Was! To napawa mnie dumą i dodaje energii, żeby pisać dalej :) Nie mówie już o tym, że jest to najlepsze hobby pod słońcem :) Jedyny skutek uboczny to to, że tylko mi przybywa kosmetyków ;) Ale kto by się tym przejmował... 

A jak wyglądają Wasze zestawienia ulubieńców i bubli mijającego roku? 

Ja dzisiaj wyjeżdżam do Krakowa, gdzie ze znajomymi na rynku będę witać Nowy Rok. Wracam jutro :) Chciałam Wam życzyć wszystkiego co najlepsze na ten nadchodzący rok i oczywiście, żeby był lepszym od poprzedniego! :*  
Oczywiście w ostatnim czasie mimo wolnego czasu narobiłam sobie zaległości na Waszych blogach, obiecuję to nadrobić jak tylko wrócę ;)

21 komentarzy:

  1. Luksja ma świetne kosmetyki pielęgnacyjne. Jeszcze moja rodzinka się nie zawiodła na nich, a obecnie używamy jej mydełka w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj zrobię podobny post :) ten suchy szampon baardzo mnie korci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twoich ulubieńców też mam Batiste choć nie byłby moim ulubionym kosmetykiem to na pewno ratującym sytuację w niektórych chwilach ;) Luksję do kąpieli nagminnie kupuję coraz to nowe zapachy ;0 lemon też miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj w sumie dopiero niedawno zaczęłam uwagę na to zwracać więc nie mam jeszcze propozycji do takiego zestawienia xd ale w następnym roku na pewno coś takiego przygotuje xD potem poczytam sobie recenzje bo teraz jade już do Wroclawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z Twoich ulubieńców i bubli :) Ale suchy szampon mnie kusi, a matowa pomadka z kolei myślałam ze jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu wyświetleń, super wynik! ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie również szampon z Batiste :) kremy do rąk z Isany mają okropne zapachy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego suchego szamponu , już wiele dobrego o nim słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę Ci tego wszystkiego co najlepsze i no już niebawem powracamy do codziennej rutyny.Miłej zabawy na sylwestrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołego Sylwka, fajnie się zapowiada ;) pokiwaj, zobaczę w Tv hehe
      Szczęścia dużo Pozytywów i Zdrówka :)

      Usuń
  12. Co do ulubieńców suchy szampon super ale ja bym jeszcze dodała bazę pod cienie Avon i lakier matujący Loveve ;) a mi szampon Dove służy póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Największa na śmiecie przeciwniczka błyszczyków ma go w ulubieńcach roku:D Jestem zaskoczona, że w bublach znalazło się te kilka szminek, o których słyszałam tyle dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oriflame Swedish SPA złuszczający peeling popieram, ze to wielki bubel. Co do matowej pomadki z Manhattanu to takowa wylądowała w moich ulubiencach 2012 i 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie opublikowałam posta z ulubieńcami roku. Też znalazł się tam szampon Batiste. Jest świetny. U mnie z kolei balsam brązujący Kolastyna całkiem nieźle się sprawdził. Ładnie wyrównał koloryt i lekko zabrązowił i co dla mnie bardzo ważne nie śmierdział tym typowym dla brązerów orzechowym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyny do kąpieli Luksji są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jakoś nie potrafię się przekonać do suchych szamponów. Moje kudły coś widocznie za nimi nie przepadają. Natomiast matową pomadkę polubiłam, zamierzam w najbliższym czasie dokupić inne odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. płyn do kąpieli Luksja.. miałam ;))
    uwielbiam:))
    podoba mi sie też w wersji o zapachu karmelu i wafli :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli zostawiłaś u mnie komentarz to zapewne w niedługim czasie Cię odwiedzę :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...